در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان‌سهام شرکت نوآوران‌مس مطرح شد: موفقیت‌های نوآوران‌، موجب شگفتی و شایسته تحسین است

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت نوآوران‌مس، بیست‌‌وچهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سهامداران، اعضاء هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت نوآوران‌مس  برگزار شد.

در این جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و کلیه فعالیت‌ها و عملیات‌های شرکت در حوزه معدنکاری اعم از خاکبرداری و حمل مواد‌معدنی و کلیه اقدامات مدیریتی، افشا و به شکل مقبول قرائت شد که این گزارش و عملکرد مطلوب مورد تایید اعضای محترم مجمع واقع گردید.

در این جلسه ضمن تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ شرکت نوآوران‌مس توسط مجمع، رشد دارایی‌های شرکت به میزان ۳۰۰درصد و درآمد و سود عملیاتی شرکت قریب به ۱۵۰ درصد اعلام گردید. همچنین جذب بیشترین نیروی انسانی در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت نوآوران‌مس در بین شرکت‌های فعال در شمالغرب کشور بعنوان یک اقدام بزرگ مورد تحسین واقع شد.

در ادامه جلسه مهندس حمید قاطع مدیر عامل شرکت نوآوران مس ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ اعضای محترم مجمع، دستاوردهای شگرف و موفقیت‌های بزرگ شرکت نوآوران‌مس را مرهون این حمایت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادگرانه پرسنل خدوم شرکت نوآوران‌مس دانست.

در پایان این جلسه کلیه گزارش‌ها و همچنین افزایش قابل ملاحظه دارایی‌ها، درآمد و سود شرکت و سایر موفقیت‌ها و اقدامات مدیریتی موجب شگفتی اعضای محترم مجمع شده و تقدیر و تحسین ایشان را در پی‌داشت. در انتهای جلسه دستورالعمل‌ها و تکالیفی برای توسعه فعالیتها و ادامه روند روبه رشد شرکت توسط مجمع صادر گردید.